We zijn er klaar voor!!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Danielle Bult - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor!!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Danielle Bult - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor!!!

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

05 Oktober 2013 | Nederland, Nederland

Hee hallo iedereen.

Ook ik moest er aan geloven om een waarbenjij.nu profiel aan te maken. Zo kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn grote avontuur in Suriname.
Ik ga stage lopen in het St. Vincentius Ziekenhuis in Paramaribo. Ik heb twee afdelingen opgegeven: de kinderafdeling en de intensive care. We horen helaas daar pas of we hier ook daadwerkelijk stage mogen lopen. Tot die tijd zit ik in volle spanning, want nu komt alles toch wel heel erg dichtbij.

Vele weken vol stress gingen er aan dit avontuur vooraf. Want wat is er toch veel geregel en gedoe geweest met ons visum. Maar uiteindelijk kunnen we toch gaan. Wel iets later als gepland maar we kunnen gaan! Ein- de - lijk.

Terug denkend aan een super suprisefeestje met mijn lieve familie en vrienden (nog steeds super super bedankt! Ik vond het topp!!!!) zit ik nu dit reisverslag te typen.
Na even proppen en de helft er weer uit halen, en weer spullen er bij in doen die ik toch wel heel erg nodig denk te hebben (waarschijnlijk neem ik weer veeeeeelste veel mee) staat de koffer klaar. Hehe even géén stress meer.

De laatste daagjes gaan nu in en alles is geregeld. Van een aantal mensen heb ik al afscheid genomen (oef ik wist niet dat afscheid nemen zo moeilijk kon zijn).
Maar ik heb er zin in. Nog twee nachtjes te gaan.
Maandag vlieg ik dan met mijn twee klasgenootjes (die inmiddels hele goede vriendinnen zijn geworden) naar het zonovergoten Suriname. Ik heb er super veel zin in.

Als jullie het leuk vinden om mijn reisverslagen te willen blijven volgen, kunnen jullie je aanmelden voor de mailinglijst. Zo kan je mijn avonturen in de gaten houden. We hebben gelukkig wifi in ons huis, dus ook via facebook, skype en app kan ik met jullie blijven contacten.

Heel veel liefsss



  • 05 Oktober 2013 - 16:35

    Manon:

    Aaaa lieverd ik dacht er vandaag nog aan, wanneer zou Danielle haar eerste reisverslag gaan typen? Hier nog of pas als ze daar is. En pling, daar verscheen het op facebook ^^
    Ik heb me meteen aangemeld voor de mailinglijst en vind het super leuk dat je ons ook via deze weg op de hoogte wil houden van je avonturen!

    Nog een paar daagjes te gaan meis.. En dan ga je op naar het land waar mijn meest geweldige herinneringen liggen. Ik ben suuuuuper jaloers, maar vind het ook geweldig om deze ervaringen van Suriname met jou te delen. Ik ga je missen meisie, en probeer daar nog niet teveel aan te denken omdat ik je nog lekker 3 daagjes ga zien.. Maar het komt toch wel erg dichtbij zo zeg.

    We gaan nog echt even lekker genieten vanavond, morgen en maandagochtend <3

    BIGI BRASA!!

  • 05 Oktober 2013 - 20:04

    Mariska :

    Hey meis,

    Ik wil je heel veel plezier wensen in Suriname .Ik ga je zeker volgen en ben superrrr trots op je;)

    Heel veel liefs Mariska

  • 06 Oktober 2013 - 11:00

    Lammie Willems:

    Hey Danielle
    Veel plezier een goede reis toegewenst
    Groetjes Lammie

  • 06 Oktober 2013 - 18:04

    Rosanne:

    Hey Danielle!
    Wat super dat je dit gaat doen!
    Heel veel succes en geniet ervan!
    Liefs Rosanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 18 Sept. 2013
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 5393

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2013 - 26 Januari 2014

Suriname 2013

Landen bezocht: